Home Klantenservice

KLANTENSERVICE.

Heb je een vraag over jouw bestelling, betaling of bezorging? Bekijk de veel gestelde vragen hieronder of neem contact met ons op.

Klantenservice

VEEL GESTELDE VRAGEN.

DRUKWERK & AANLEVEREN.

Wanneer je een folderverspreiding inplant en je regelt zelf het drukwerk. Dan hanteren wij aanleverspecificaties voor de folder of flyer die wij voor jou gaan verspreiden. De folder of flyer moet tenminste 7 werkdagen, voor de eerste verspreiddatum, bij ons aangeleverd zijn. Op elke pallet dient het aantal en de inhoud te worden vermeld. De flyers en/of folders dienen kruislings te worden gebundeld en te worden geleverd per 50 of 100 stuks. Klik hier voor het gehele overzicht.

Omdat wij wekelijks veel opdrachten verwerken voor het verspreiden van flyers, folder en huis-aan-huiskranten dient het drukwerk goed aangeleverd te worden. De flyers of folders dienen in pakken van maximaal 500 exemplaren met een maximum gewicht van 8 kg per pak. Per pak maximaal 2 slagen aanbrengen. De pakken dienen kruislings gebonden te zijn en de aantallen moeten per pak gelijk zijn. Het drukwerk dient op europallets of goede euroformaat pallets aangeleverd te worden. Het maximale gewicht van een pallet bedraagt 750 kg. Bekijk onze aanleverspecificaties voor het hele overzicht.

Wij kunnen zeker het drukwerk van je flyer of folder verzorgen! Je kan gemakkelijk online jouw verspreiding samenstellen, incl. drukwerk. Tijdens het samenstellen, kan je kiezen of jijzelf het drukwerk regelt of dat wij dit voor je doen. Wij werken samen met vaste drukkerijen tegen goede tarieven. Hierdoor kunnen wij snel en voordelig jouw drukwerk regelen. Online upload je jouw drukwerk en wij regelen de rest. Heb je hulp nodig bij het invullen van de tool, neem dan contact met ons op met onze afdeling Sales.

Dat kan zeker! Ook zonder een verspreiding kan je drukwerk bij ons bestellen. Wij werken samen met vaste drukkerijen tegen goede tarieven. Je kan jouw drukwerk hier online bestellen. Wij regelen dat het gedrukt worden en op het juiste adres wordt afgeleverd.

Wij kunnen het ontwerp van de flyer maken die jij gaat verspreiden. Neem hiervoor contact met ons op met onze afdeling Sales of vraag een offerte aan. Wij regelen het gehele proces van ontwerp, drukwerk tot verspreiding, van A tot Z.

BETALEN.

Als je een bestelling plaatst bij All-Inn Verspreidingen kan je met IDEAL betalen. Andere betaalmethodes zijn niet mogelijk.

SERVICE & CONTACT.

All-Inn verspreidt nagenoeg het hele jaar door, rondom de feestdagen zijn er alleen een aantal aanpassingen.

Hier vind je de algemene voorwaarden van All-Inn verspreidingen. Wil je graag persoonlijk advies?
Neem dan contact op met onze afdeling Sales op 0571-274137

Wat leuk dat jij onze kranten en folders bezorgt! Wij zijn heel erg blij met jou. Als je een vraag of wijziging hebt, dan kan je via het bezorgersportaal contact opnemen met onze bezorgadministratie. Je kan ook bellen of mailen naar onze bezorgadministratie via 0571 – 274 137 of bezorgers@verspreidingen.nl. Kies voor bezorgadministratie + vier cijfers van je postcode. Je krijgt direct jouw eigen contactpersoon aan de lijn.

KRANT GEMIST?

Het is natuurlijk altijd vervelend wanneer je de krant hebt gemist. Wij willen je hierbij natuurlijk zo goed mogelijk helpen.
Hiervoor hebben wij een formulier opgesteld, klik hier om direct naar het klachtenformulier te gaan.

BESTELLEN.

Folders verspreiden door heel Nederland, het middel om een grote groep van jouw klanten te bereiken. Door middel van folderverspreiding trigger je ook nieuwe klanten tot aankoop. Met onze 98% landelijke dekking kunnen wij bijna ieder huishouden in Nederland bereiken met de verspreiding van folders, flyers en/of een huis-aan-huiskrant. Je kan gemakkelijk online jouw verspreiding samenstellen. Via de tool kies je jouw verspreidgebied. Je selecteert de postcodes en ziet direct de prijs. Wij kunnen direct het drukwerk regelen voor je. Upload jouw drukwerk en wij regelen de rest. Van drukwerk tot verspreiding, van A tot Z. Wil je een offerte op maat, dat kan ook! Vraag hier een offerte aan en wij kijken mee naar de mogelijkheden. Mocht je hulp nodig hebben, neem contact op met onze Sales afdeling.

Dit is afhankelijk van diverse factoren zoals het ontwerp, bijvoorbeeld het formaat, de oplage en het postcodegebied. Online kan je gemakkelijk zien wat jouw specifieke verspreiding gaat kosten. Dit kan met onze online tool. Vervolgens kan je jouw verspreiding dan ook gelijk inplannen. Wel zo handig! Mocht je hulp nodig hebben bij het samenstellen van jouw verspreiding, neem dan contact met ons op. Wil je liever een offerte op maat? Dat kan natuurlijk ook, wij helpen je graag bij de mogelijkheden dat bij jouw bedrijf past. Vraag hier een offerte aan.

All-Inn verspreidingen beschikt over een uniek, uitgebreid en een up-to-date segmentatieprogramma. Hierdoor kunnen wij samen met jullie het postcode verspreidgebied bepalen. Wat we hiervoor nodig hebben? Is de doelgroep, het gewenste bereik en het doel, zo stellen wij samen het verspreidplan op. Vervolgens gaan onze bezorgers op pad om de flyers, folders of huis-aan-huiskranten te bezorgen in de juiste brievenbussen.
Benieuwd wat deze data voor jouw bedrijf kan betekenen? Lees meer hier informatie over doelgroepsegmentatie.

Wij bieden verschillende verspreidmogelijkheden om jouw bedrijf nog beter onder de aandacht te brengen bij jouw specifieke doelgroep. Je kan deze zelf bestellen of inplannen. Van verspreiden van huis-aan-huiskranten of geadresseerde reclame, het plaatsen van een kranten– of online advertentie, buitenreclame inzetten of bedrukte producten bestellen, je regelt dit snel en gemakkelijk bij All-Inn Verspreidingen. Bekijk al onze verspreidmogelijkheden hier.

De online tools kan je vinden onder onze diensten. Als je een verspreidmogelijkheid hebt aangeklikt, dan kan je op de specifieke pagina iets naar beneden scrollen, daar vind je onze online tool. Je vult eenvoudig alle stappen in van de tool en plaatst hiermee een bestelling. Wil je liever een offerte op maat? Dat kan natuurlijk ook! Vraag dan een offerte aan en wij kijken naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf.

Zoals je bij de vorige vraag hebt gelezen, hebben wij verschillende tools op onze website. We nemen je mee bij het invullen van de tool bij het samenstellen van een folderverspreiding. Je ziet gelijk een landkaart, waarin je jouw verspreidgebied bepaalt. Dit kan heel specifiek: op plaats, gemeente of zelfs postcode. Je selecteert een bepaalde postcode in het kaartje of je zoekt in de zoekbalk. Je kan ook postcodes opgeven bij de vrije invoer. Bij de volgende stap kies je of je met het folderpakket wil verspreiden of met de huis-aan-huiskrant. Je ziet dan gelijk hoeveel jouw verspreiding gaat kosten. Vervolgens bepaal je of wij het drukwerk voor je regelen of dat je dit zelf doet. Als wij het drukwerk voor je regelen, dan upload je jouw drukwerk. Als jij zelf het drukwerk regelt, bekijk dan goed onze aanleverspecificaties. Na het drukwerk kies je jouw verspreiddatum en krijg je het besteloverzicht te zien. Nadat de betaling is voldaan, is de verspreiding ingepland.

Heb je hulp nodig bij het invullen van een tool? Neem contact met ons op, wij helpen je graag met al je vragen.

Natuurlijk kan dat! Wij maken graag een offerte voor je op maat voor een verspreiding. Dat kan je hier doen. Selecteer het verspreidgebied, dan kunnen wij sneller een offerte voor je maken.

BEZORGEN.

Wij verspreiden, dan wel met een van onze partners, door geheel Nederland. Echter zijn er een aantal type gebieden die wij uitsluiten voor verspreiding. Dit zijn gebieden met minder rendement; de kosten wegen niet op tegen het beoogde resultaat. Dit zijn onder andere ziekenhuizen, woonwagens, woongelegenheden zonder eigen brievenbus, studentenhuizen, vakantie- en bungalowparken, cafés, flats waarvan de brievenbus achter gesloten deur zit, woningen met (gevaarlijke) loslopende dieren, woonboten en industrieterreinen.

ACCOUNT.

Je kan een account aanmaken voor Mijn All-Inn. In je account krijg je jouw eigen omgeving waar je een folderverspreiding kan inplannen, een direct mail kan versturen en nog veel meer. Je kan hier gemakkelijk je eerdere bestellingen inzien en eigen verspreidgebieden aanmaken. Hierdoor heb je alles op één plek staan. Ideaal als je meerdere verspreidingen in het jaar wil gaan doen. Maak hier een account aan.

Klik rechtsboven op Inloggen en vervolgens op Account aanmaken. Vul je persoonlijke en zakelijke gegevens in en klik op Account aanmaken.

Heb je een account aangemaakt voor Mijn All-Inn? Dan kan je rechtsboven op de knop inloggen in jouw persoonlijke account.

JA-STICKER AANVRAGEN.

Met een Ja-sticker of de JA/JA-sticker op de brievenbus ontvangt de consument ongeadresseerd reclamedrukwerk (folders) en huis-en-huiskranten. Het principe is heel eenvoudig: de Ja-sticker draait het Nee-sticker systeem om. Dat betekent dat je actief moet aangeven dat je nog ongeadresseerde folders wilt ontvangen. Brievenbussen zonder Ja of JA/JA-sticker ontvangen standaard geen ongeadresseerde reclamefolders meer. De Ja-stickers zijn inmiddels in een paar gemeentes actief. Check bij de gemeente of de ja-sticker in jouw gemeente geldt. De stickers kan je ook aanvragen bij jouw gemeenteloket.

Er zijn veel verschillende stickers in omloop, maar wat is de betekenis van de diverse brievenbus stickers? Wij snappen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Hier vind je het totale overzicht van de brievenbus stickers die er op de markt zijn, inclusief de betekenis van iedere sticker.

Klantenservice

WAAROM ALL-INN VERSPREIDINGEN?

Van verspreiden van huis-aan-huiskranten of geadresseerde reclame, het plaatsen van een kranten– of online advertentie, buitenreclame inzetten of bedrukte producten bestellen, je regelt dit snel en gemakkelijk bij All-Inn Verspreidingen. All-Inn is er voor lokale uitgevers, grote retailers tot het lokale mkb. Wij zorgen dat jouw boodschap op de juiste deurmat terechtkomt.