Home Klantenservice

KLANTENSERVICE.

Heb je een vraag over jouw bestelling, betaling of bezorging? Bekijk de veel gestelde vragen hieronder of neem contact met ons op.

Klantenservice

VEEL GESTELDE VRAGEN.

AANLEVEREN.

Wil je weten welke aanleverspecificaties wij hanteren voor een flyer of folder? Je flyer of folder moet tenminste 7 werkdagen, voor de eerste verspreid datum, bij ons aangeleverd zijn.
Op elke pallet dient het aantal en de inhoud te worden vermeld. De flyers en/of folders dienen kruislings te worden gebundeld en te worden geleverd per 50 of 100 stuks.
Klik hier voor het gehele overzicht.

Er zijn enorm veel keuzes in formaten en gewichten voor het drukwerk van flyers en folders. Wekelijks verwerken wij ruim 300 verschillende opdrachten voor het verspreiden van flyers, folders en huis-aan-huiskranten. Hierdoor weten wij inmiddels welke formaten en gewichten werken ten aanzien van een verspreiding. Om al deze opdrachten goed te kunnen te krijgen doorlopen wij een aantal stappen. Om de stappen in dit proces goed te kunnen doorlopen dient het drukwerk flyers, folders en huis-aan-huiskranten goed aangeleverd te worden. Daarom hebben wij een overzicht gemaakt van onze aanleverspecificaties.

BETALEN.

Als je een bestelling plaatst bij All-Inn Verspreidingen kan je met IDEAL betalen. Andere betaalmethodes zijn niet mogelijk.

SERVICE & CONTACT.

Jazeker kunnen wij ook het drukwerk van je folder verzorgen! Wij kunnen jou ontzorgen en regelen zowel de verspreiding als het drukwerk voor je, hierdoor heb jij één aanspreekpunt. Doordat wij werken met vaste leveranciers, kan het drukwerk worden geregeld tegen goede tarieven. Korte lijnen zorgen voor een snel proces.

All-Inn verspreidt nagenoeg het hele jaar door, rondom de feestdagen zijn er alleen een aantal aanpassingen.

Hier vind je de algemene voorwaarden van All-Inn verspreidingen. Wil je graag persoonlijk advies?
Neem dan contact op met onze afdeling Sales op 0571-274137

KRANT GEMIST?

Het is natuurlijk altijd vervelend wanneer je de krant hebt gemist. Wij willen je hierbij natuurlijk zo goed mogelijk helpen.
Hiervoor hebben wij een formulier opgesteld, klik hier om direct naar het klachtenformulier te gaan.

BESTELLEN.

Folders verspreiden door heel Nederland, het middel om een grote groep van jouw klanten te bereiken. Door middel van folderverspreiding trigger je ook nieuwe klanten tot aankoop. Met onze 98% landelijke dekking kunnen wij bijna ieder huishouden in Nederland bereiken met de verspreiding van folders, flyers en/of een huis-aan-huiskrant. Neem direct contact met ons op 0571-274137 en wij bespreken graag samen de mogelijkheden. Of lees hier meer over folderverspreiding.

Wat kost folders verspreiden? Dit is afhankelijk van diverse factoren zoals het ontwerp, bijvoorbeeld het formaat. En wat wordt de oplage? Hoeveel folders wil je graag gaan verspreiden? All-Inn maakt graag met jou een verspreidplan op maat, in welke postcodegebieden wonen jouw klanten? En wat is het uiteindelijke doel van de folderverspreiding. Hier vind je een rekeningvoorbeeld, wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op.

Hoe bepaal je het verspreidgebied? All-Inn verspreidingen beschikt over een uniek, uitgebreid en een up-to-date DATA programma. Hierdoor kunnen wij samen met jullie het postcode verspreidgebied bepalen. Wat we hiervoor nodig hebben? Is de doelgroep, het gewenste bereik en het doel, zo stellen wij samen het verspreidplan op. Vervolgens gaan onze bezorgers op pad om de flyers, folders of huis-aan-huiskranten te bezorgen in de juiste brievenbussen.
Benieuwd wat deze data voor jouw bedrijf kan betekenen?
Neem contact met ons en ontvang een gratis demo afgestemd op jouw wensen.

Jazeker kunnen wij ook het drukwerk van je folder verzorgen! Wij kunnen jou ontzorgen en regelen zowel de verspreiding als het drukwerk voor je, hierdoor heb jij één aanspreekpunt. Doordat wij werken met vaste leveranciers, kan het drukwerk worden geregeld tegen goede tarieven. Korte lijnen zorgen voor een snel proces.

BEZORGEN & RETOURNEREN.

Waar bezorgen jullie geen folders of huis-aan-huiskranten? Wij verspreiden, dan wel met een van onze partners, door geheel Nederland. Echter zijn er een aantal type gebieden die wij uitsluiten voor verspreiding. Dit zijn gebieden met minder rendement; de kosten wegen niet op tegen het beoogde resultaat. Bekijk onze kaart ‘Waar bezorgen wij niet’.

ACCOUNT.

Klik rechtsboven op Inloggen en vervolgens op Account aanmaken. Vul je persoonlijke en zakelijke gegevens in en klik op Account aanmaken.

JA-STICKER AANVRAGEN.

Met een Ja-sticker of de JA/JA-sticker op de brievenbus ontvangt de consument ongeadresseerd reclamedrukwerk (folders) en huis-en-huiskranten. Het principe is heel eenvoudig: de Ja-sticker draait het Nee-sticker systeem om. Dat betekent dat je actief moet aangeven dat je nog ongeadresseerde folders wilt ontvangen. Brievenbussen zonder Ja of JA/JA-sticker ontvangen standaard geen ongeadresseerde reclamefolders meer. De Ja-stickers zijn inmiddels in een paar gemeentes actief, wil je weten in welke?
Bekijk dan hier het complete overzicht. 

Er zijn veel verschillende stickers in omloop, maar wat is de betekenis van de diverse brievenbus stickers? Je hebt van een ‘NEE/NEE’ tot aan een JA/JA-sticker. Wat zijn je wensen? En welke sticker hoort daarbij? Hier vind je het totale overzicht van de brievenbus stickers die er op de markt zijn, inclusief de betekenis van iedere sticker.

Klantenservice

WAAROM ALL-INN VERSPREIDINGEN?

Van verspreiden van huis-aan-huiskranten of geadresseerde reclame, het plaatsen van een kranten– of online advertentie, buitenreclame inzetten of bedrukte producten bestellen, je regelt dit snel en gemakkelijk bij All-Inn Verspreidingen. All-Inn is er voor lokale uitgevers, grote retailers tot het lokale mkb. Wij zorgen dat jouw boodschap op de juiste deurmat terechtkomt.