KLANTANALYSE
Met een bereik van 13 miljoen Nederlanders, is de folder het belangrijkste medium voor hulp bij aankoopbeslissingen. All-Inn gelooft dat de folder werkt om jouw boodschap te verspreiden. Om doelgerichter, efficiënter en duurzamer te kunnen verspreiden, beschikt All-Inn over een segmentatietool. Zo bereik je de voor jou relevante doelgroep.
De voordelen:
- Doelgericht verspreiden naar jouw eigen doelgroep
- Kosten besparen door oplagevermindering
- Inzicht in je marktgebied
- Duurzaam door doelgerichter verspreiden
Segmenteren
All-Inn brengt door middel van haar segmentatietool alles in kaart over de gebieden die jij zowel online als offline wil bereiken door het gebruik van slimme data, algoritmes en kennis. Of andersom: wij voeren klantdata in om exact te concretiseren wie jouw klant is. Zo controleren we of jouw strategie klopt met de werkelijkheid.
Besparen
Doordat All-Inn jouw klanten in kaart brengt en segmenteert, bespaar je geld. Heel veel geld. Doordat je geen onnodige folders laat drukken en verspreiden, of doordat je geen online campagne in een bepaald gebied voert. Zo zorgen we dat jouw folder geen kattenbakvulling wordt. Dat is fijn voor jou, maar ook voor het milieu. Door te besparen zijn we samen maatschappelijk bezig en wil All-Inn een duurzame footprint achterlaten.
Campagne voeren
Nadat All-Inn jouw klanten in kaart heeft gebracht, gaan we campagne voeren. Op jouw unieke wijze. Jouw ideeën, strategie en plan gemixt met onze brede kennis en een tikkie lef en gekkigheid. Dat wordt een succes!