Meer rendement uit je folder halen

Meer rendement uit je folder halen?
Hoe lang is een consument bereid te reizen om een aankoop te doen? Hoe groot is het gebied waar mijn klanten vandaan komen? Wat is mijn verzorgingsgebied A en wat is B? Allemaal vragen waar u als ondernemer tegen aan loopt! Zeker wanneer u bezig bent met uw marketingplan en u zich dus de vraag stelt in welke plaats moet ik adverteren? Welk medium zet ik in? En hoe zorg ik ervoor dat mijn potentiële klant mij minimaal 7x per jaar onder ogen krijgt? Wil jij ook meer rendement uit je folder halen? Lees dan onderstaande case eens door.

All-Inn Verspreidingen biedt de oplossing!

Middels een Reistijd onderzoek zijn we in staat vast te stellen wat uw directe en uw indirecte verzorgingsgebied is. Consumenten zijn namelijk voor een knipbeurt / dagelijkse boodschappen / of tuinartikelen bereid gemiddeld 10 minuten te rijden, maar voor de aankoop van een keuken / auto of andere dure uitgaven kan dit oplopen tot een uur.

Op basis van uw vestigingsplaats brengen wij, rekening houdend met alles wat de consument tegen komt op de weg, exact in kaart hoe dit er voor u uitziet. Op basis van deze informatie kunt u makkelijk en snel uw plan afstemmen. Zo hebt u niet alleen in beeld waar u uw folder moet verspreiden. Maar ziet u ook gelijk in welke kranten u zou moeten adverteren, welke regio u moet gebruiken voor Google, Facebook en alle andere medium types. En waar u de afgelopen jaren geld heeft weggegooid of anders misschien wel weg zou gaan gooien.

De case:

  • Soort winkel: Tuincentrum
  • Aantal vestigingen: 1 Webshop: Ja
  • Assortiment: Barbecues, Sauna’s, Tuinhuisjes, etc.
  • Marketingbudget: Meer dan 500.000 euro per jaar
  • Inzet in: 6 keer eigen folder, jaarrond Google adwords en Facebook campagnes en diverse overige.
  • Zijn idee: Nederland is mijn klant

Huidige situatie:
6x per jaar ruim 900.000 folders verspreid over geheel Nederland op basis van inkomen en huizen met tuinen. Waarbij het huis een koopwoning betreft.

Op basis van ons onderzoek:
Werd de oplage per frequentie met 60% verlaagd.
Bespaarde onze klant met 20% op de verspreidkosten en 18% op de drukkosten behoorlijk op zijn totale investering. Verhoogde hij zijn frequentie van 6 naar 12.


Rendement van de folder:

Website bezoek: in plaats van 6x met 300% verhoogt nu met 12x 250% verhoogd.
Traffic winkelvloer: verhoging van + 6 x 37% meer mensen in de winkel
Omzet: Niet vrijgegeven

Kopje koffie?