All-Inn start met geadresseerde bezorging

All-Inn Verspreidingen

De vraag naar geadresseerde kranten en magazines wordt steeds groter. All-Inn Verspreidingen, de grootste verspreider van huis-aan-huiskranten in Nederland, start daarom per 1 oktober met geadresseerde bezorging.

“Door monopolyposities in de postmarkt stegen de distributiekosten voor uitgevers de laatste jaren soms wel met 100%. Deze uitgevers verdienen een eerlijke prijs tegen een eerlijke kwaliteit. Gesteund door een enorm netwerk van uitgevers starten we nu de test met geadresseerde bezorging. Bij gebleken positief resultaat voor alle stakeholders zullen we snel opschalen. De Donald Duck gelijktijdig met de lokale huis-aan-huiskrant in de brievenbus? Why not?” besluit Pim Jansen, Directeur All-Inn.

UITBREIDING DIENSTEN
Wekelijks vinden meer dan 1,5 miljoen huis-aan-huiskranten en 5 miljoen folders via All-Inn de brievenbus. Met de bezorging van geadresseerde kranten en magazines wordt het bestaande dienstenaanbod uitgebreid.
Geadresseerd bezorgen is een aparte tak van sport, All-Inn zal in eerste instantie klein starten in een speciaal geselecteerde gemeente in Nederland, namelijk gemeente Soest. Volgens Leo Tijssen, verantwoordelijk voor de duizenden bezorgers van All-Inn, is dit de ultieme doop in een nieuw segment: “Als we het hier kunnen, kunnen we het overal.”

ABSOLUTE UITDAGING
Leo doelt met zijn uitspraak op de complexe infrastructuur en het gemiddeld genomen hoge inkomen in gemeente Soest, ten opzichte van andere gemeentes in Nederland. ‘Het biedt ons absoluut een uitdaging, eentje die we met twee handen zullen aanpakken en net als onze ongeadresseerde tak tot een fantastisch mooi resultaat zullen brengen’, aldus Leo.