Workshop klantbeleving

Regelmatig geeft Pim Jansen, directeur All-Inn Verspreidingen, de workshop ‘Hand in hand met je klant’. Deze workshop gaat over de klanten van morgen, ook wel generatie-Z klanten genoemd. Hoe bereik je deze? Hoe raak je deze? En hoe maak je ze klant?

Workshop hand-in-hand-met-je-klant

In een verfrissende sessie met voorbeelden uit de praktijk en de marketingtheorie daarachter uitgelegd, neemt Pim Jansen je mee op een tour langs grote successen van Nederland. De workshop wordt in een kleine sessie gehouden met minimaal 20 tot maximaal 30 personen. Het is vooral interessant voor personen die beslissingsbevoegd zijn in de retailbranche. Na het bezoeken van de workshop ben je op de hoogte van de nieuwste methodieken die grootwinkelbedrijven vandaag de dag toepassen. Daarnaast krijg je handige bruikbare tips die je direct kunt toepassen binnen je eigen organisatie of winkel.

Wil je hierover meer informatie, neem dan contact met ons op.

 

Wat levert deelname je op?

Wij willen jou meer handvatten geven om je klanten optimaal te bedienen. We hebben inmiddels enkele ‘Hand in hand met je klant’ workshops gegeven en de reacties zijn lovend, waar we natuurlijk erg blij mee zijn. We praten graag verder over wat wij ervan vinden, maar laten we het woord aan de deelnemers zelf:

Doppio Espresso – Monique

“Ik wist niet goed wat ik van de workshop moest verwachten, maar ik was zeer verrast en ik heb veel nieuwe dingen gehoord. Naar aanleiding van deze workshop hebben we met collega’s al gesproken over een aantal nieuwe ontwikkelingen, vooral op het gebied van social media. Ook staan er reeds wat nieuwe punten op de agenda voor de eerstvolgende vergadering van de Korenstraat. Al met al een nuttige avond!”

 

Tegel en Sanitair – Henk van Herwijnen

“Een erg leerzame workshop! De algehele indruk is zeer positief en ik heb weer nieuwe dingen geleerd!”

 

’t Harnas – Amanda

“De workshop is door ons als zeer positief ervaren. We hebben verscheidene handvatten aangereikt gekregen waar we zeker wat mee gaan doen. Er zijn veel direct toepasbare ideeën gedeeld en raden de workshop dan ook zeker aan bij andere ondernemers!”

 

Tempelman – Willem

“Het was een interessante avond, boven verwachting. Zeker dingen gehoord die zijn blijven hangen, vooral voor wat betreft de effecten van bloggen en het gebruik van een webshop. Ook voor de teambuilding in de straat was dit goed. Naast veel boeiende informatie en teambuilding was het ook een erg gezellige avond!”

 

BlaBla – Theo Wiggers

“Mijn indruk van deze avond was zeer positief. Goede ervaring om zo samen te sparren en veel, al dan niet reeds bekende informatie, met elkaar te delen. Pim heeft het geheel goed neergezet, alles was goed te volgen en goed geregeld. Al met al een leuke avond!”

Wil je meer informatie over de Workshop klantbeleving of wil je er gewoon bij zijn?