Visie

We dagen graag de status quo uit. Dingen anders doen dan anderen zit in onze genen. Zo willen we graag goede bedrijven nog beter maken en als het ergens al goed gaat vertellen we graag hoe het nog beter kan. Wij weten uit ervaring dat wanneer u meer opvalt dan uw concurrent de klant eerder voor uw product of dienst kiest. En daar kunnen wij u mee helpen.

I have a dream

De kracht van marketing zit niet in aantallen of geïnvesteerd budget. Door te weten wie je doelgroep is, wie je wil bereiken en met welke boodschap heb je de meeste kans op een echt geïnteresseerde klant. Even omdenken: ‘Je wilt geen geld uitgeven aan doelgroepen die nooit klant zullen worden’. De kracht van marketing is het kennen van je doelgroep, en je acties en uitingen, maar vooral ook je huis-aan-huis verspreiding, daarop afstemmen.

Hoe doen we dat?

Nadat we samen uw doelgroep hebben vastgesteld wordt op basis van een aantal unieke kenmerken een bereikplan door ons opgesteld. Hierbij maken we gebruik van informatie uit ons kenniscentrum. Met dit kenniscentrum beschikken wij over de beste en meest ‘up to date’ segmentatiedata die de Nederlandse markt op dit moment te bieden heeft.

Naast ons kenniscentrum gaan we slim om met Big data, Software, en communicatie platforms om er zo voor te zorgen dat we je doelgroep niet alleen bereiken maar ook echt raken.

Wat zetten we in?

We maken gebruik van het grootste massa medium in Nederland namelijk de huis-aan-huis folder, ook wel flyer genoemd. Als verspreider van reclamedrukwerk opereert All-Inn Verspreidingen op landelijk niveau. We zijn ons er van bewust dat lokaal verspreiden met de kwaliteit die wij willen bieden niet gaat zonder kennis van de lokale markt. Om die reden werken wij nou samen met de lokale verspreiders om jouw verspreiding te realiseren.

Verkort

Wanneer je de status quo uitdaagt kom je tot verbetering. Hoe we de status quo uitdagen? Wij maken gebruik van onze ruime ervaring, de juiste kennis en de nieuwste technieken. Hierdoor kunnen we uw folder gerichter verspreiden met een beter bereik en een beter resultaat.

The best way to make your dreams come true is to wake up

Laat ons je reclamedrukwerk verspreiden, daar krijg je geen spijt van!