Segmenteren

Verspreidingsopdrachten worden op postcodeniveau voor u ingepland. De door u aangegeven postcodes voor de bezorging worden letterlijk in kaart gebracht. Nu we weten waar u wilt verspreiden trekken we alles uit de kast om de verspreiding van uw reclamedrukwerk zo efficiënt mogelijk uit te voeren. Als het de ontvanger niet interesseert wordt uw boodschap niet gelezen, dat willen we uiteraard voorkomen.

Door van uw doelgroep de segmentatie en herkomst nauwkeurig in kaart te brengen voor we starten met verspreiden, koopt u het verspreiden efficiënter in en worden er meer relevante klanten bereikt. Het kan hier gaan om informatie als: interesses, gezinssamenstelling, woongebied en de reisafstand die zij bereidt zijn af te leggen.

Huis-aan-huis verspreiding van aanbiedingen en acties

Huis-aan-huis reclame wordt veel ingezet voor het communiceren van aanbiedingen en acties. Daarnaast biedt het mogelijkheden om uw naamsbekendheid te vergroten. Gemiddeld genomen bereikt u met een huis-aan-huis verspreiding van uw drukwerk 55% van de consumenten. Uw drukwerk wordt met de hoogst mogelijke attentiewaarde bezorgd: persoonlijk, ongeseald en door de bezorger gevouwen of desgewenst geseald en machinaal ingevouwen.

De juiste brievenbus voor uw reclamedrukwerk

All-Inn Verspreidingen beschikt over uitgebreide demografische gegevens van de gebieden waarin u uw reclamedrukwerk wilt verspreiden. Zo verkleint u de kans dat uw folder bij mensen op de mat valt die niet tot uw doelgroep behoren. Maak gebruik van onze kennis, zo bespaart u kosten en bereikt u doelgericht uw klantenkring.

Laat ons je reclamedrukwerk verspreiden, daar krijg je geen spijt van!