Consumenten

Heeft u de afgelopen week uw huis-aan-huiskrant gemist? Voordat de krant uw brievenbus bereikt volgt die vele schakels binnen diverse organisaties waarvan ik de laatste schakel ben. Ik ben een van de 3.000 bezorgers van All-Inn Verspreidingen die wekelijks zijn of haar uiterste best doet om de krant bij u te bezorgen. We kennen alle brievenbussen van Nederland.

Toch maak ik ook af en toe een fout, maar net als ieder ander maak ik die niet expres. Heeft u de folders of  krant niet gehad? Het zou ons enorm helpen als u dit bij All-Inn Verspreidingen zou willen melden. Alleen als we er van weten kunnen we er van leren en extra ons best doen om er voor te zorgen dat het niet nog eens gebeurd. Zo kunt u volgende week weer uw favoriete folders of  huis-aan-huiskrant lezen.

Alvast hartelijk bedankt voor het melden: namens alle bezorgers van All-Inn Verspreidingen

Sanne-de-Boer
Klachten drukwerkverspreiding

Titel drukwerk:

Klacht:

[honeypot hnpt]