Doelgroepsegmentatie

Doelgroepsegmentatie helpt je om klanten in beeld te krijgen, je doelgroep te definiëren en daarmee ‘beter en gerichter te communiceren’. Beter, omdat je weet met wie je communiceert en gerichter, omdat je weet waar je ze kunt bereiken.

Wanneer je veel klanten hebt, dan ken je ze niet allemaal meer bij naam. Maar wat kenmerkt deze specifieke klant? Bij All-Inn brengen we deze klanten in beeld, door gebruik te maken van consumentendata. Hierdoor ga jij beter begrijpen wie het zijn, waardoor je meer behoefte gestuurd kunt communiceren. Met als resultaat een hogere conversie.

Hieronder geven wij u een beeld van de meest gebruikte datasets, specifieke klantkenmerken en variabelen die we bij All-Inn gebruiken. Wil je liever tijdens een online sessie kennis maken met onze data? Klik hier en maak direct een afspraak.

 

Selecteren op woningtype? Maak gebruik van kenmerken als; huurwoning, koopwoning van WOZ-waarde van een woningtype. Binnen de gegevens ‘kenmerken woningtype’ kun je kiezen uit bijv. een appartementen, hoekwoning, tussenwoning, twee-onder-één-kap of vrijstaande woningen.

Aantal kinderen, huishoudgrootte, leeftijd of gezinnen met kinderen waarbij het oudste kind tussen de 6 en 11 jaar is? Binnen onze demografische dataset zijn de mogelijkheden oneindig.

Sociaal-economische gegevens vertellen ons wat het inkomen, de werksituatie etc. van onze klanten is. Gebruik deze dataset in combinatie met bijvoorbeeld lifestyle, waarbij je de combinatie maakt met het bezit van een huisdier, de sport die wordt beoefend of andere interesses en je krijgt een buitengewoon scherp beeld van je klanten.

klant data
Doelgroepsegmentatie

Visueel
Data is allang geen eentjes en nulletjes meer. Natuurlijk wil jij je collega’s laten zien waarom je de beslissingen maakt zoals jij ze maakt. Wij helpen je locaties, doelgroepen, en witte vlekken in kaart te brengen. Meer weten? Neem vandaag nog contact met ons op!

Mediamix
Natuurlijk maak jij niet alleen gebruik van een folder. Onze gegevens zijn breed inzetbaar en helpen je naast de brievenbus ook de digitale varianten beter te zetten. Door onze data te koppelen met je Google Adwords, YouTube en / of Facebook zorg je ook online voor een gerichte communicatiestrategie.

Bereik jouw doelgroep

Wij zijn All-Inn. Wij hebben alles in huis om jouw klant te bereiken.

Vraag een offerte aan